Mededeling: Leveringsproblemen Diversey

Dankzij de huidige arbeidsmarkt en diverse maatschappelijke ontwikkelingen, staan verscheidene leveranciers dagelijks voor meerdere uitdagingen. Denk hierbij aan het op tijd leveren van bestellingen, kostprijzen zo laag mogelijk houden ondanks de groeiende grondstofprijzen, of interne groei in de juiste banen leiden. 

Leverancier Diversey heeft ons laten weten dat dankzij een personeelstekort, verhuizing naar een nieuw magazijn en samenwerking met een nieuwe vervoerder, diverse bestellingen een vertraging hebben opgelopen. 

Dit betreft op dit moment een vertraging dat door te vertalen is naar een leveringsachterstand van ongeveer 3 weken. 

Wij excuseren ons voor het ongemak.

Graag adviseren wij u contact op te nemen met uw Rayonmanager of onze Customer Service afdeling mocht u problemen ondervinden nu de levering van Diversey producten langer duurt dan gebruikelijk. Dan helpen wij u graag met het zoeken naar een beschikbaar alternatief. 

Mochten wij tussentijds een update ontvangen namens Diversey over de huidige stand van zaken betreft de leveringen, dan zullen wij dit ook aan u door communiceren. 

Indien u naar aanleiding van deze mailing nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met uw Rayonmanager of onze Customer Service via 0570 - 63 40 71 of info@fvdvooren.nl.